Trafik güvenliğini tehlikeye sokmak... İnsan başına gelmeden anlamaz derler ya, benimki de o hesap oldu. Hep uyardılar alkollü araba sürme diye ama dinlemedim ve sonucunda alkollüyken duvara girmem sonucu tek taraflı kaza yaptım.
Hem ehliyetim alındı, hem de tüm masraflar bana girdi. Devlet de kamu davası açtı. Kimseye zarar vermedim çok şükür ki. Bakalım hakkımızda ne karar verilecek...
Geçmiş olsun Allah beterinden esirğesin muhtemelen para cezası verirler ceza verseler bile büyük ihtimalle ertelemeli olur aynı suçtan başka sorun yoksa Allah hayırlısını versin