Trafik güvenliğini tehlikeye sokmak... İnsan başına gelmeden anlamaz derler ya, benimki de o hesap oldu. Hep uyardılar alkollü araba sürme diye ama dinlemedim ve sonucunda alkollüyken duvara girmem sonucu tek taraflı kaza yaptım.
Hem ehliyetim alındı, hem de tüm masraflar bana girdi. Devlet de kamu davası açtı. Kimseye zarar vermedim çok şükür ki. Bakalım hakkımızda ne karar verilecek...
Çok geçmiş olsun, Muhakkak para cezasına çevrilecektir. Cana gelmediği sürece cezai hukuk uygulanmıyor. Size çıkarılan borçları ödediyseniz sorun olmayacaktır.
@karahasan; Mesaj kutunuz dolmuş hocam.
@karahasan; Hocama teşekkürlerimi iletiyorum. Allah razı olsun yardımcı oldu ve halletti.