Uğraşa uğraşa helak oldum.
Dün büyük bir sıkıntıdan 20 nisan'da ki yedeğe almak zorunda kaldım. Bu beni parçaladı.
Şimdi de Gmedia temasını yükledim, hoşuma gitti baya hemde
Ama Reklam yerleşimi yapamıyorum. Otomatik reklam mevcut Ad Inserter adlı eklenti ile yapmaya çalışıyorum ama bir türlü olmuyor
Allah rızası için yardımcı olabilecek arkadaş var mı ?
Bana özel mesaj yollayın. Yarın sabah mahkemem var ve istediğim gibi geçmesi durumunda hayır olarak ücretsiz istediğiniz şeyi yapacağım.