https://www.r10.net/showthread.php?p...post1074773001
Verdiğim linkte sadece kablo satıyordum. Şükür hiçbir şikayet almadık.
Şimdi de set halinde satıyorum. 1 mt Kablo ve adaptör şeklinde satıyorum. Fiyat kargo dahil 85 tldir.Kargo hariç 75 tldir.
Kargo ücretini teslim aldığımda ödemek isterim diyorsanız 80 tldir.Çünkü kargo anlaşma kodunu 5 tl'ye mal ediyorum.
Neden ucuz derseniz ürünler:
1-ürünler faturasız
2-ihaleden alınan ürünlerdir(toptancı ihalelerinde)
3-Normalde hiçbir telefoncu bu ürünleri açıkta satamaz. Apple logolu bir ürünü faturasız hiçbir bayii satamaz. Cezası var
Orijinal mi?
-Bu ürünler Türkiyeye verilen ürünlerden değil, başka ülkelere verilen ürünlerdendir.
-Amperidir, voltudur hepsidir,deneyebilirsiniz.
-kutusunu, barkodunu vs bakabilirsiniz
-gramajını vs kontrol edebilirsiniz
Yani kısacası Orijinaldir.
Bütün İPhone serilerine uyar.
Hani aldığımız İPhone modeller ucuz modeller de değil. Ucuza kaçacağım diye orijinal olmayan şarj aletlerini tavsiye etmem. Telefonu bozmasa da çok kısa sürede bozuluyor.
Ayrıca 2013 ten beri forumdayım. Çok iyi satışların oldu. Referans, trader kasmıyorum. Sağolsun alan kendi, ben demeden veriyor.
Ürün alan, ödeme yaparken, Nickini belirtin yeter