onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorununuz belli oldu zaten hocam.Ben en çok tıklamayı bağlantı birimlerinden alıyorum etkileşimi fazla oluyor
hocam açıkçası bağlantı birimleri diye bi reklam türü göremedim adsensede. ben mi yanlış bakıyorum acaba? biraz detay verebilir misiniz ?