Bir ziyaretçi siteye girdigi an adsense reklamları bir session açıyor ziyaretçiye. Ziyaretçi girer girmez reklamlara tıklarsa bu tıklamayı ya sayar ya saymaz , eger sayarsada tık ücreti çok az veriyor.
R10 ipucu bilgisidir