Konu
XenForo Lisans Alınacaktır!
01-05-2019, 13:43:45
#1
Misafir
Selamlar,
Faturası bulunan XenForo 2+ lisansı alınacaktır.
Satanların lisansa ait özelliklerle PM atmaları kâfidir.
Teşekkürler.