Ağır çekimde olması Avi formatından olabilir. Boyutu çok büyük olunca bilgisayar kasıyor. Mp4 formatına çevirince düzelir.
hocam nasıl çeviricem acaba mp4 formatına yani kayıt ederken mi diyorsunuz yoksa program ıcınde bır ayarı var mı render yapmadan once