Benim güzel kardeşim bak şimdi aniden gidiyor suratı düşüyor ve gülmemeye başlıyor bu sıkıntı evlensende evlenmesende olacak birşey. Zengin olsan da fakir olsan kadınları anlamak ve onları her zaman mutlu olmak çok güç buna emin olabilirsin. Sende şu hayatta sadece şunu istiyorum derler, onu yaparsın sonra başka şeyler gelir. O yüzden bu olağan şey yani idare edilebilir birşey. Biz erkeklerinde böyle saçma sapan şeyleri var... Lakin, bu kız sana ben istesem şöyle erkek bulurum böyle yaparım diyorsa oradan duracaksın. Bu kızdan sana hayr gelmez, sana değil kimseye hayır gelmez. Bu tip kişilerin evlilikleri en fazla 3 ay sürüyor kimi nişanlılıkta bitiriyor. Daha geçen ay bizim ev sahibinin nişanı attığı gibi.. Ah abi seviyorum ama diyorsan vallahi sevsen de sevmesen de katlanacak bir şey değil bu.