Neden? Nasıl bir anlatımı ve yaklaşımı var? Size ne gibi bir katkısı oldu hocam. Detaylı olarak yazarsanız sevinirim.
Katılıyorum
Neden? Kendi kendime öğrenebilir miyim yoksa artık bu alana kimse girmesin mi istiyorsunuz

@EMSAL; adlı arkadaşın eğitimlerini tavsiye ederim. Alanlar memnun görünüyor.
Hocam siz kullandınız mı, yorumunuz nedir?
Edit: Forumda her eğitim konusunda sadece memnun olanlar yazıyor, biraz körler-sağırlar havası var gibi