HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir yanlışlık olmasın biz geçenlerde antivirüs lisansı satın aldık 5 bilgisayarlık kod verdi lakin o kodu 5 bilgisayarda girdik ve interneti zorunlu aç diyor lisans teyiti için ve 6. Bilgisayarda girsenizde geçersiz aktivasyon kodu der yinede sizin dediğiniz gibiyse biz yanlış biliyorduruz


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
arkadaştan ben 4 yıl önce adobe cs5 master paketi boş cd verdim kopyaladı içeresinde txt dosya kod var pc yükleyince o kod alanı çıkıyor o kodu girdim doğrulanıyor ve sorunsuz kullanıyorum

ama ben şimdi arayüz cizeceğim grid eklentisi kuracağım bu yüzden photoshop cs6 bu eklentileri destekliyor

r10 grafiker arkadaşlar ve ps kullanan arkadaşlar cd filan varsa gönderirlerdiye böyle bir konu açtım