Güzel düşünceniz için teşekkür ederim

fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel ve mantıklı 😊 bende sınava gireceğimde haftada bir illa bölümleri araştırırdım😂 ne günlerdi be iyi ki geçti o günler
PuanGO için de 2018 verilerini kullanıyoruz Sıralamaları ÖSYM yayınlıyor zaten Katsayıları da sınava giren adayların sonuçlarından elde edince sapma minimuma düşüyor
Güzel düşünceniz için teşekkür ederim

AKNSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok başarılı bir sistem arkadaşımda sizin sitenizi kullanıyor geçen senede girdi ortalama olarak sıralama ve puan olarak pek hata payi yok diyor güzel bir sistem.