Of ya çok üzüldüm Şu an ben de hem sokaktaki kedilerime bakiyorum hem de veteriner ödemelerim var. İnşallah birileri yardım gönderir. Nedense R10'u hayvanlara yardım konusunda pek duyarlı bulmuyorum maalesef