ATKNU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesaj yazalı aylar olmuş, ama ne yalan söyleyeyim halen sadece araç kullanırken takıyorum hocam. 😀 Numara çok ilerlemedi. 1’in altında ancak özellikle akşam (araç kullanırken) yazıları okumakta güçlük çekiyorum. Karşıdan gelen araçların farları ‘yayılıyor’. Sıkıntı bu şekilde oluyor, bunun haricinde herhangi bir problem yaşamıyorum. Gözlük büyümesini yavaşlatır diyorlar. Sadece bilgisayar başındayken de takabilirsiniz. Yeter ki takın. Mutlaka faydası olacak tabii ki

Hepsinden önemlisi doktoru ihmal etmeyin
Allah şifa versin, teşekkürler