Skypenin yeni sürümünü kullanıyorum ve hiç güzel değil 2-3 sene ki önce sürümü indirincede güncellemeye atıyor nasıl kullanabilirim. İstediğim bazı fonksiyonları hala kullanamıyorum bu yeni sürümde