Son pişmanlık neye yarar! Bir çok kişi gerçekten geçiş sağladı, fakat sonucunda görüyoruz ki harici Klavye, Mouse takanları bir kenara bıraktım, harici ekran kullananlar var.
Sistemini yükseltmeni öneriyorum. İlk olarak 24inc bir monitöre geçiş sağla, böylelik ile sistemini psikolojik olarak büyütmüş olursun. Sonrasında kullandığın yazılımlara göre sistemini yükselt. Örn, Render alan birisi isen, Ekran kartından başlayabilirsin. Ek olarak +8GB ram ve SSD'ye geçiş sağlamalısın. İşlemcin gayet iyi, fantezi arıyorsan onu bilemem