bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben print screen yapip painte yapistiriyorum.ordan olcuyorum
Nasıl oluyor.



Anglo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitede f12 ile denetleyin. O alanı bulacaksınızdır.
Çıkmadı oradan