Merhaba arkadaşlar, oto beğeni hizmeti alıyorum bir firmadan, begenilerm gelmiyor kaç gündür, destek talebi yazıyorum teknik ekibimiz bakıyor diyorlar geçiyorlar ama ne bakan felan yok beğeni gelmiyor çünki. Bu firmada r10’da reklam veriyor. Yazık değilmi bu aon kullanıcılara bu şekilde kandırılıyor. 3-5 kuruş para kazanıcam diyerek milleti kandırıyorlar. Firmanın ismini vermek istemiyorum o yüzden yazmadım. Eğer oto begeni hizmeti iyive hızlı olan firma varsada bana pm atabilir mi.