Daha önce dediğim gibi gelirim yüksek olsa düşünmeden çıkarırım
sonuçta benden komisyon alıyor
Kısa bir araştırma üzerine YS belgesi almak için vergi levhasına, şirkete vs. gerek duyulmadığını; sadece çalışır halde açıkça bilgilerin belirtildiği ve satış yapmaya hazır bir websitesi, bu websitesine ait bir mail adresi ve kendi kimlik bilgileriniz ile herhangi bir ücret ödemeden BTK nın kendi sitesinden bu başvuruyu yapabileceğinizi öğrendim. Yani YS belgenizi alın ne burda kendiniz yorulun ne de moderatör arkadaşlarımız yorulsun. Hayırlı geceler dilerim.