iSmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her iş usülüne uygun başlanıp usülüne uygun sonlanmalı. Başı bozuk sonu düzgün olmamalı diye düşünüyorum. Paranız yoksa freelance ve bu tarz işler gerektirmeyecek, yetkinlik ve yeteneklerinizi sadece vergisini ödeyerek para biriktirip ys belgenizi alıp sonra devam edebilirsiniz. Bu arada YS belgesi için gereken miktarı bilmiyorum hocam. Çok yüksek midir?
Daha önce dediğim gibi gelirim yüksek olsa düşünmeden çıkarırım



sonuçta benden komisyon alıyor