Özkan kardeşim başarılarının devamını dilerim. Yazdığın her cümlene katılıyorum. Sistemi kurdum bot çalışsın ben zengin olayım diye bir dünya yok. Herşeyin başı emek ve azim birazda şans tabi. Bende herkesten fikir alarak araştırarak ilerliyorum başta sen ve Bybitter olmak üzere desteğini esirgemeyen tüm arkadaş ve kardeşlerime tşk ederim. Umarım aylar sonra bende ekran görüntülerimi paylaşırım

Bu arada benimde sizle ilgili sloganım var hep destek tam destek
ilk göz ağrısın farklısın abi, seviliyorsun eyv