Suerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes kendine yaptığı yatırıma göre saatine değer biçer. Ben saatim 150 TL derim adam 24 saatim 100 TL der kimse de karışamaz
Ucuz etin yahnisi bol olur çok güzel bir laf ve her şey için geçerli. Bugün adam sana 150 TL'ye CMS yazar sen hakkını aldı helal olsun dersin, 2 ay sonra bir bakarsın script her yere yayılmış ***** olmuş tuttuğuna satmış
Verilen fiyatın içinde güvenin de olduğunu çoğu iş veren ne yazık ki unutuyor.

Eskiden pm den attığım tekliflere olumsuz da olsa mutlaka dönüş alırdım, şuan 10 pm den 3 tanesi dönüyor taş çatlasa. Demek ki forumda piyasanın altında iş yapan bayağı bir arttı belli ediyor kendini
amenna script yazdırsak anlarımda
sms doğrulama entegresi 100tllik bir iş 700tllik yapınca dahamı cool oluyor ?
dediğin gibi herkesin bir fiyatı var
bu piyasayla alakalı değil ÇEKEMİYORLAR GENÇ BEYİNLERİ ben böyle düşünürüm



F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri memnuniyeti sağlanmış mi sağlanmış. Fazla lafa luga yapmaya gerek yok.
Çekemiyorlar en fazla laga luga GENÇ BEYİNLERİ ÇEKEMİYORLAR kısa ve öz ÇEKEMİYORLAAAR