Yukarıda dediğim gibi ABİM, o kişiler günlerce aylarca konuşur.
Makine bir betimlemeydi anlayana.
Yaşlandıkça yer çekimini değiştirdiğiniz, yaşlandıkça ayaklarınızı yerini tekerlikler, yaşlandıkça evrildiğiniz kendi dünyanıza selamlar..
Konuyu uzatmak gerçekten sıkıyor insanı. Merak ettiğiniz için söylüyorum Evet benim de fazlam var ve ben de vermek istiyorum. Bugün gözlerimin önünde 45 yaşında olan bir abimin her gün yürümesiyle 40 kilo verdiğini bile gören ben bu konuları hiç bilmiyorum teşekkürler.
Merak için söylüyorum. boy 180 kilo 96 yaş 22.
abinin 40 kilo verdigine inaniyorum.
insallah 55 yasinda da diyete basladigi kilodan fazlasina donmez.
ben kilo verilemeyecegini soylemedim.
surdurulebilir korunabilir fit bir kilo sahibi olmak ile kili vermek farkli isler.
bogazini tutarak kilo verenlerin sonu benim gibi olur.
ben demerak gidermek icin yaziyorum.
22 yasinda 180 boyunda 79 kiloydum six packlerim gorunuyordu.
bugun 40 yasindayim 140 kiloyum.
yani onemli olan kilo almak vermek degil surdurulebilir ve saglikli bir kiloyu korumaktir.