Bir kaç gün önce Lisanslı bir script aldım,vermiş olduğum domaine lisanslamışlar. Türkçe karakter olduğu için,yanlış lisanslamışlar. Domain değişikliği talep ettiğimde böyle bir şeyin mümkün olmadığını ve yeni bir lisans satın almam gerektiğini söylediler. Birnevi dolandırıldık. Azim ettim araştırdım,domaine lisanslanmış scriptlerin lisansları kırılabiliyormuş. Bilgisi olan arkadaşlar varsa bi el atarsa çok sevinirim.
Konuyu yanlış yerde açtıysam da affola,taşınırsa sevinirim
wareze girer böyle bir şeyin açıklaması bu forumda olmaz. Mahkemede araya bilirsiniz hakkınızı.