leo7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim de öyle hocam, sabah sabah bütün motivasyonum kaçtı. tamam da ne gerek vardı yani, büyük bir ayıp bence.
Görüştüğüm firmaların konuşmaları ve dökümanları mevcut whatsapp silemiyorum veri kaybı yaşacağım için rica ediyorum iletişime geçin. Ben sizinle iletişime geçmek için uğraşmak istemiyorum.