Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar, ben finans sektörü için genel olarak grafik paylaşıyorum x sitelerde, bir tane ******** çıktı seni adsense şikayet edicem banlanacaksın dedi ama ben reklama tıklayın demiyorum aynı paylaşımı twitter da yapıyorum, sadece link paylaşımlarımı yapıyorum normal siteler gibi. sizce ban yermiyim.