ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kişi düzenbaz olsa bile mi?
Düzenbaz olup olmadığına sen karar veremezsin. Ben de karar veremem. Suçluluğu ispatlanmadığı sürece herkes masumdur. Suçu sabit görülenlerin cezasını da mahkeme verir. Bizler insanları düzenbaz olarak görüp kişisel bilgilerine erişip kişilik haklarına dalamayız. Ha operatörde tanıdık bularak yapabilirsin. Ancak şikayet durumunda o tanıdığın ve senin başın çok ağrır.