hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzenbaz olsa bile... O bilgileri anca polis, savcı vs. görebilir. Şikayetiniz varsa karakola gidip ihbarda bulunun. Haklıyken haksız duruma düşmeyin
Telefondan bilgiler çıkıyor mu yani ben onu soruyorum sadece.