Nvidea denetim masasını açın, sol menüden PhsyX yapılandırmasına tıklayın. Daha sonra Geforce 525M'i seçin. Daha sonra yine sol menüden 3D ayarlarını açın tercih edilen grafik işlemcisini Geforce 525M olarak seçin.
hocam seçiyorum seçmede sıkıntı yok ama oyunu falan açmıyor ekran kartını çalıştırmıyor yani
yokmu bilen ya