Aynen onu şimdi gördüm, kendi ayakkabımı kontrol edeyim bi
Bende Q harfi yok kontrol edemedim. Fakat sağ ve solun en alttaki seri numaraları farklıydı. Dikkatimi çeken o oldu. Sizde de farklı mı?
Q harfini kontrol etmene gerek yok basımın kalitesinden dahi anlarsın. Yani seni rahatsız eder böyle bir firma bu kadar mı kalitesiz yazmış dersin.

.
Farklı olması gerekiyor zaten.