Merhabalar. Ben her ay adsense odemesi almak istemiyorum. Birkac ay birikip sonra cekmek istiyorum bu mumkun mudur nasil yapabilirim?
Banka hesabimi kaldirsam olurmu? Sonradan bakiyem buhar olurmu?
Tesekkurler...
Ödeme limitinizi üst limitlere çekerek bunu yapabilirsiniz hocam.