Merhaba arkadaşlar elimde bir form var bunu gönder dediğimde o butonun pasif olmasını istiyorum. İkinci kez tıklanmamasi için napabilirim. Ücretli ücretsiz yardımcı olacak PM atarsa sevinirim iyi forumlar
jquery ile çözebilirsin, alttaki kodları kabaca yazdım, çalışması lazım.
<button type="submit" class="tikla">Tıkla Bana</button>
<script>
$(".tikla").click(function () {
$(this).off("click");
});
</script>