Merhaba arkadaşlar elimde bir form var bunu gönder dediğimde o butonun pasif olmasını istiyorum. İkinci kez tıklanmamasi için napabilirim. Ücretli ücretsiz yardımcı olacak PM atarsa sevinirim iyi forumlar