rtaxads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harcanan bakiyeyi geri alamazsın ama hesap manuel ödeme ve içinde bakiye kaldıysa hesabı iptal ederek geri ödeme faturan oluşturulur, 1-2 ay içinde kalan bakiye kartına iade olur.
Hocam şöyle bir şey var. Bu manuel ödemede olduğu anlamına mı geliyor acaba? Hesabımı iptal edeceğim eğer geri ödeme alabilirsem



Edit : Galiba otomatik ödemede yaa geri ödeme almamın hiçbir şansı yok mu acaba