uznr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 Hesabim yokken 4K islem yapmistik arkadasla, geri dönüsler 10 numaraydi. Tekrar calismayi düsünüyorum.
Herkese tavsiye ederim.
Hayırlı uğurlu olsun hocam
oguz44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışma yapıldı, başarılı bir çalışma oldu.
Hayırlı uğurlu olsun hocam