Herkes inatla farklı yorumlarda bulunmuş, bari bir ameliyattan çıkşaydı öyle dile getirseydiniz.
Geçmiş olsun hocam bende oldum, sorun çıkmadi. 2-3 güne bir şey kalmıyor genellikle.