Bu kadar yorum var, bir tane bankacılıktan anlayan yok değil mi? Bankanın yaptığı illegal birşey değil, hakkıdır. Size teknik olarak bir kredi limiti vermiş banka, bunu uygun görmediği müşteriden geri alabilir veya tamamen kaldırabilir. Bloklanan ekparalarda 5000TL gelir/3000 TL limit olanlarda olabilir, 200.000TL gelir/35.000 TL limitde olabilir. Bu iki grupta yüksek risk taşımaktadır ve bunları bir kaç bin müşteri ile çarptığınızda, bir bankayı batırabilecek potansiyele sahiptir. 10.000 TLgelir/ 2000-3000 TL limit zararsız ve risksiz müşteridir. Dedikleri gibi buna hakları var, her banka yapabilir. O çok övdüğünü yere göğe sığdıramadığınız garanti bir kaç yıl önce haber bile vermeden kk limitimi düşürmüştü.

Bilginize...

Ek olarak o ilk sayfada devlet vatandaşın kötülüğünü istermi diyen arkadaşa bayağı güldüm.
Sen yılda 10.000TL vergi ödüyorsun bankaların ödediği vergi seni çarpar böler parçalar bir daha parçalar. Milyonerlik dönemi bile bitti, milyarder değilsen hiç kimsesin...

Birde şu yüklü meblağsı olan arkadaşlar bayağı ilginç yahu yüklü meblağ deme de param varo bankada de bari. Yüklü meblağ,kime yüklü neye yüklü? kime göre yüklü meblağ. Kimine 1000TL yüklü meblağ kimine 100000 TL çerez parası yada 600.000 TL hediye edilecek saat parası diyeyim...

Evet benimde Toplam 5 bankada PARAM VAR, miktarı önemli değil ama çoğunluğu QNBde ve paramı çekmiyorum. O devlet bizim kötülüğümüzü istermi naralara atanlar, devlete çok güveniyorsa, paralarının devlet garantisi altında olduğunu bilirler.