Hocam X kullanıyorum şebeke ve çekmeme + ses boğunluğu sebebi ile hattımı değiştirdim türkcell kullanıyorum 2 gündür bir problem yok hattan kaynaklanıyordu bende.
Bende 1 yıldır Turkcell kullanıyorum memnunum ama zaman zaman bu sorunu yaşıyorum.
Kullandığınız sim kart kaç KB bir kontrol edin hocam. Bazen 128KB altı şebeke problemi çıkartabiliyor. Birde Ses ve Veri hızını LTE yerine standart 3G ye çekip deneyin. Bazı bölgelerde henüz LTE desteği çok düşük olabiliyor.
bunuda bir deneyeyim işe yarar umarım.
çok teşekkür ederim şimdiden yardımlar için