Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bu yönüyle düşünmemiştim doğrusu.. Bakalım inşallah olur

Kazançlar fena değil.. Blog işinden çok daha karlıymış doğrusu. Blogumdan reklamları kaldırdım ve kurslarımın tanıtımını yapıyorumdaha kazançlı oluyor. Udemy 'nin de bir türk girişimi olmasından dolayı ayrı bir gururluyum. Adamlar ödeme altyapısındaki saçmalık ve zorluk hariç olayı çözmüşler valla..





Kendimi görmeye tahammül edemiyorum Autocad ve sunum ekranına sesim eşlik ediyor. SEO en çok satan konuların başında geliyor araştırmalarım neticesinde bunu gördüm.
Teşekkürler hocam.
Yarın bir tane sizin mikrofondan alıyorum