Bir kaç zaman önce bu konuda da paylaştığım üzere zorlu bir video hazırlık sürecinden sonra derslerimi yayına aldım. Henüz 3 ay bile olmadan 210 öğrenciye ulaştım Bu gerçekten mutluluk verici olsa da olumsuz - alakasız ve zaman zaman saçma yorumlara maruz kaldığım oluyor. Hadi onlar da nazarı olsun

Değişik bir duyguymuş.. İnsanlara faydalı birşeyler anlatmak, onların ihtiyaçlarına çözümler bulmak son derece haz verici.


Yukarıdaki ftoğrafta 5 yıllık emektar i7 HP notebook ile 50 tl'ye aldığım meşhur mikrofonum görülüyor.. Yeri gelmişken bir kaç istatistik de paylaşayım;
- Bu zamana dek 7727 Dk. eğitim verilmiş.
- 210 öğrenciye ulaşmış durumdayım.
- Kazanç güldürmese de masrafımın çok daha fazlasını kazanmış
- Her iki kursum da 4.5 puan değerlemeye ulaşmış durumda..

Durumlar böyle.. Bir de unutmadan konuyla ilgili blogumda bişeyler karalamıştım okumak isterseniz link bırakıp kaçıyorum.. Herkese iyi forumlar