[QUOTE=Terapist58;1074744039]Aldı başını gidiyor. R10 olarak biz mi anlaşma yapsak herkes faydalansin

)
böyle bir yapılanma vardı forumda. görmüştüm bir defasında. kargo anlaşması yapılmıştı ve isteyen herkes katılabiliyordu. bilen arkadaşlar linki atabilir mi. ben bulursam burayı editleyeceğim.