Aldı başını gidiyor. R10 olarak biz mi anlaşma yapsak herkes faydalansin )



TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var üstadım ebat desi nedir ? boyutu nedir
Tesbih hocam ya 33 luk basit birşey. 20 lira ediyormuş.