Konu
Kargo anlaşması olan var mı ?
24-04-2019, 23:01:26
#4
Terapist58
Aldı başını gidiyor. R10 olarak biz mi anlaşma yapsak herkes faydalansin
)
TheYoda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Var üstadım ebat desi nedir ? boyutu nedir
Tesbih hocam ya 33 luk basit birşey. 20 lira ediyormuş.