sivrikalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Film sitem yok :=)) ama olsa almayı düşünürdüm ama benim dediğim fiyat arasından pazarlık yapardım. Eee, ne de olsa pazarlık sünnettir. Kıran kırana mücadele :=)) tabi emeğe de saygı duymak gerekir. burası da ayrı bir husus. ancak iyi bir sayfaya sahip olmak çok zor değil. iki reklamla iş halledilebilir...
İki reklamla halledilecek olaydi bu forum kaliteli sayfalardan gecilmezdi . Rekam gecici seydir. Muhim olan sıkı hayran rozetli takipci sayisi. Bu iste ne kadar ehil oldugunuz belli. İyi forumlar.