Anlamıyorum sizi madem troll ne diye yorum yapıyorsunuz?

yalvarıyorum diye kendimi küçük düşürücek bir kelime kullanmışsam demek ki böyle birşey var.
Allahın bildiğini kuldan gizlemeyiz.