Konunun trol olduğunu diğer yorumları okumadan hissetmiştim ancak öyle yaklaşmadım, sonrasında yorumları okuyunca diğer arkadaşların yazdığını gördüm ve evet insanların vaktini, emeğini ve iyi niyetini boşa çıkarıyorsun, yapmamalısın/yapmamalıydın.