Bu mail ayda 1 kez bana da geliyor, henüz kullanmadım. Açıkçası sistemi tam anlamadığımdan birkaç soru var kafamda.
1. Önce bakiyemizden 25tl eksilecek ardından 100tl kredili reklamımız yayınlanacak. Peki bu 100tllik reklam gelirlerimize ne kadar katkı sağlar?
2. Bu 100tllik kredi bittiğinde reklamımızın yayınlanması otomatik duruyor mu? Sonra hesabımızda sürpriz bir eksi bakiyeyle karşılaşmayalım