Hocam BMW e30 ların oynanmamısını bulabılırsen eger hıc dusunme al cok saglam arabadır, ama oynanmıs vs den uzak dur, arkadasların dedıgı gıbı 20 bıne alırsın bı 20 bınde harcarsın..
98 polo hb kullanıyorum alırken baya arastırdım Türkiyede belkide ilk 10 a girecek temizlikte bir araba buldum seytanın kulagına kursun 1.5 yıldır bende 1 kere bıle sanayıye gıtmedım ve yasına ragmen ıcerıye gram ses vermiyor, bence acele etmeden arastır gerekırse 1000-2000 fazla ver temızını bul al, degıl cevre iller Tr turuna bile cıkartır seni..