msmbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam bizde admob hesabı kapatıyor size ödül veriyor torpil bu olsa gerek
Valla hocam bana bayadır gelip duruyor bu kupon. 1 tane uygulamamı attım, bağladım admod'u duruyor öyle hiç bir şey yapmadım başka. Bir sene de 60 lira falan birikti. Admob'a çok bulaşmadığımdan heralde azıcık hareketlen diye beni gaza getirmeye çalışıyorlar sanırım

friendocean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana da kod geldi android uygulamam için 25 öde sonra 100 promo kod kullan şeklinde ben 25 tl yükledim şuan kullanıyorum 19 lira bakiye var daha sanırım bu bakiye bitince devreye girecek kod
Hocam reklamların bir faydasını gördünüz mü ? indirme, admob gelirinde gözle görülür bir artış var mı ?