Şunu bilir şunu söylerim. IHS'yi biraz tenzih ediyorum ancak domain hizmetleriyle ünlenip, bu alanda markalaşmış büyük firmalardan hosting alınmaz. IsimTescil 1, Natro 2. Bu firmalar nasıl olsa domain konusunda tekellerden oldukları için; hosting müşterilerini fazla önemsemiyor, memnun etmiyorlar. Ama domain sektöründeki yarattıkları kurumsal marka imajından dolayı yine de hosting müşterisi buluyorlar. Kurumsallık adı altında onları tercih eden müşteri yığınları mutlaka bulunuyor. Onlar da bunun rahatlığıyla davranıyorlar. Bence sürekli IsimTescil ve Natro'dan yana hosting şikayetleri okumamızın sebebi bu.

Domain almak, host almamak gerekiyor bunlardan.