Herşey sizin dediğiniz gibi toz pembe olsa herkes internette 10, 20 kuruşa birşeyler satarlardı. SMM Panel'e gelen her siparişe fatura kesmeye kalksan ne koçanın kalır, ne kargoya verecek paran nede müşterinin sabrı kalır. O sebeble gidersin her bakiye yükleyişinde veyahut aylık olarak ödediği tutarlara fatura kesersin. Veya gider paytr'ye kesersin. Yok paytr kullanırsan gerek kalmaz, yok ödeme limiti 5k. Tövbe estağfurullah metin2 pvp server mi bu be arkadaşım.
Siz nasıl bir doğrultuda yapıyorsunuz